Přihlásit se

Chcete se zeptat? Zavolejte nám na +420 222511548

Organizátor zájezdů a prodejce vstupenek formule 1 powered by Prima Italia since 2007

Menu 0
Vstupenky

Grand Prix de Monaco Historique 2022 – vyprodáno

Monaco

Termín 13.05. - 15.05.2022

Vážení klienti vstupenky nejsou v prodeji.

O datu zahájení jejich prodeje vás budeme informovat.

Chci zaslat informaci o zahájení prodeje:

Budeme Vás kontaktovat, děkujeme za váš zájem.

  • Výběr vstupenek

    Pojištění vstupenek

    Cena doPojistné
    500 Kč 50 Kč
    1 000 Kč 100 Kč
    2 000 Kč 200 Kč
    3 500 Kč 250 Kč
    5 000 Kč 300 Kč
    10 000 Kč 500 Kč
    18 000 Kč 800 Kč
    25 000 Kč 1 200 Kč
    35 000 Kč 1 800 Kč
    50 000 Kč 2 000 Kč

    Výběr vstupenek

    A1 - Place Sainte Dévote Info Cena  
    A1 - Place Sainte Dévote - základní 0 Kč Vyprodáno
    A1 - Place Sainte Dévote - sobota 2 100 Kč Vyprodáno
    A1 - Place Sainte Dévote - neděle 3 490 Kč Vyprodáno
    B - Casino Info Cena  
    B - Casino - základní 0 Kč
    B - Casino - sobota 2 100 Kč
    B - Casino - neděle 3 490 Kč
    K - Quai Albert 1 er Info Cena  
    K - Quai Albert 1 er - základní 0 Kč
    K - Quai Albert 1 er - sobota 2 100 Kč
    K - Quai Albert 1 er - neděle 3 490 Kč
    L - Piscine Rainier III Info Cena  
    L - Piscine Rainier III - základní 0 Kč
    L - Piscine Rainier III - sobota 2 100 Kč
    L - Piscine Rainier III - neděle 3 490 Kč
    N - Piscine Pane Nord Info Cena  
    N - Piscine Pane Nord - základní 0 Kč
    N - Piscine Pane Nord - sobota 2 100 Kč
    N - Piscine Pane Nord - neděle 3 490 Kč
    O - Piscine Plongeur Info Cena  
    O - Piscine Plongeur - základní 0 Kč
    O - Piscine Plongeur - sobota 2 100 Kč
    O - Piscine Plongeur - neděle 3 490 Kč
    P - Piscine Panne Sud Info Cena  
    P - Piscine Panne Sud - základní 0 Kč
    P - Piscine Panne Sud - sobota 2 100 Kč
    P - Piscine Panne Sud - neděle 3 490 Kč
    T - Cale de Halage Info Cena  
    T - Cale de Halage - základní 0 Kč
    T - Cale de Halage - sobota 2 100 Kč
    T - Cale de Halage - neděle 3 490 Kč
    V - Virage Anthony Noghes Info Cena  
    V - Virage Anthony Noghes - základní 0 Kč Vyprodáno
    V - Virage Anthony Noghes - sobota 2 100 Kč Vyprodáno
    V - Virage Anthony Noghes - neděle 3 490 Kč Vyprodáno

    Obecné informace:

    Uvedená cena vstupenek je konečná a zahrnuje veškeré poplatky a náklady.

    Cena vstupenek je na všechny tribuny stejná, vstupenky nemají číslovaná místa. Páteční vstup je zdarma (vstupenky označené „normální“) .

    Vstupenky jsou objednány přímo od pořadatele Grand Prix Monaco Historique.  V případě, že pořadatelem dojde ke změně termínu akce, neopravňuje tato skutečnost ke stornu objednaných vstupenek. V případě, že dojde ke zrušení Grand Prix, bude vrácení ceny vstupenek řešeno v součinnosti s pořadatelem.

    Stornopoplatek je 100 % ceny vstupenky. Při objednání vstupenky se zájezdem je zahrnuto cestovní a storno pojištění zájezdu, které kryje i pojištění vstupenek.

    Samostatně objednané vstupenky:

    Vstupenky obdrží klienti poštou jako cenné psaní na adresu uvedenou v objednávce vstupenky nejpozději 7 dní před konáním akce. Poštovné ve výši 390 Kč za objednávku zahrnuje distribuční poplatky ze zahraniční a vnitrozemské poplatky na území ČR. Vstupenky je možné si i osobně vyzvednout v kanceláři CK Prima Italia.

    Vstupenky objednané se zájezdem:

    Vstupenky obdrží klienti při odletu na zájezd (distribuční poplatky ze zahraničí klient nehradí).

    Souhrn ceny

    0x vstupenka  Kč
    Celková cena  Kč
  • Průvodce

    Rychlé otázky a odpovědi před nákupem zájezdu nebo vstupenky.

     

    Kdy objednat zájezd nebo koupit vstupenku?  Nejlépe při zahájení prodeje což je zpravidla12 měsíců před konáním Grand Prix. Včasným nákupem ušetříte i tisíce korun.

    Proč cena zájezdu nezahrnuje vstupenku? Je to z důvodu velkého cenového rozdílu různých typů vstupenek.  Můžete si tak podle ceny vybrat sami své místo na okruhu Grand Prix. Výjimkou jsou zájezdy Prima Complet, které již cenu vstupenky zahrnují.

    Je možné objednat zájezd bez vstupenky? Ano.

    Je možné objednat zájezd s vlastní dopravou? Ano. Zajistíme vám ubytování, vstupenku, v některých případech nabídneme sobotní transfer na okruh a asistenci českého delegáta v místě pobytu.

    Poskytujete věrnostní a dětské slevy na zájezd?  Ano.

    Je poskytována sleva na dětské vstupenky? Ano, zpravidla to bývá 50% ceny dospělé vstupenky, ale například děti do 14 ti let mají vstup na Grand Prix Rakouska zdarma.

    Můžeme získat dárkový voucher? Ano, tištěný stojí 120 Kč, elektronický jenž obdržíte e-mailem je zdarma. Voucher je vystaven na jméno obdarovaného.

    Je možné využít fondu (FKSP, nebo jiného) zaměstnavatele? Ano, vašemu  zaměstnavateli vystavíme fakturu a on vám zaplatí zájezd nebo vstupenku na Grand Prix.

    Jaký je rozdíl mezi víkendovou a nedělní vstupenkou? Vstupenky jsou vždy celodenní, nedělní vstupenka je tak na celý nedělní program. Víkendová pak na pátek, sobotu i neděli.

    Budu mít místa na tribuně vedle sebe? Ano. Vstupenky jsou číslované, máte přidělené (vaše) konkrétní místo na tribuně.

    Mohu si vybrat místo na tribuně? Konkrétní místo nikoliv. Můžeme Vám po specifikaci místa např. nahoře, dole, vlevo nebo vpravo toto místo zajistit. Není však garantováno. Přidělení konkrétního místa je plně na rozhodnutí pořadatele Grand Prix.

    Kdy obdržím vstupenky? Okruhy Grand Prix vstupenky distribuují zpravidla 14 dní před závodem, kdy je obdržíte poštou jako cenné psaní. Klienti leteckého a autobusového zájezdu vstupenky obdrží při odletu nebo odjezdu.

    Co jsou vstupenky General Admission? Jedná se o vstupenky na travnaté plochy (místa na stání) okolo okruhu. Zpravidla jsou to nejlevnější vstupenky.

    Mohu navštívit pit lane (boxovou uličku)? Většinou ano, na základě víkendové vstupenky je to možné ve čtvrtek v podvečer před závodním víkendem a to zdarma. Některé okruhy mají pro tuto návštěvu svá omezení a specifika.

    Mohu v pátek navštívit i jiné tribuny než tribunu, kde mám své místo? Ano, některé okruhy toto umožnují.

    Mohu se po konci závodu dostat na závodní trať? Ano, toto je možné např. na okruzích  Monza, Red Bull Ring, Hungaroring, Silverstone, Spa-Francorchasmps nebo na okruhu Catalunya v Barceloně.

    Mohu si do areálu okruhu vzít své pití nebo svačinu? Nápoje nikoliv,  svačinu v malém množství ano.

    Co mohu zažít o závodním víkendu? Víkendový program Grand Prix zahrnuje měřené tréninky, kvalifikaci a závod formule 1. Součástí programu jsou i závody formule 2, formule 3 a seriál Porsche Super cup. Navštívit můžete FAN ZONU formule 1, kde se konají podpisové akce, aktivity pro fanoušky (výměna kol na voze F1, virtuálni realita, trenažery F1a další). Součástí závodů jsou i koncerty světových hvězd. Nabídka a program je různá podle místa konaní Grand Prix.

     

    Další podrobné odpovědi naleznete v našem průvodci Grand Prix.

    Nevíte si rady? Zavolejte, rádi poradíme.
    tel. 222 511 548

  • Informace o okruhu

    Charakteristika okruhu:

    • Počet kol: 78
    • Délka závodu: 260,286 km
    • Divácká kapacita: 120 000
    • První GP: 1950
    • Délka okruhu:  3337 km
    • Traťový rekord: 1:14.260 (2018) –  Max Verstappen

    Popis okruhu:

    Tento okruh vedoucí ulicemi Monte Carla je jeden z nejstarších na seznamu zastávek F1. I proto prošel během uplynulé dekády několika renovaci tak, aby byl v souladu s bezpečnostními předpisy. Je to nejkratší a nejpomalejší závod F1, ale svou noblesou a s tím spojenou prestiží si získal jisté místo v kalendáři formule 1.  Trať je pro jezdce složitá hlavně kvůli její malé šířce, která zapříčiňuje jen málo míst vhodných k předjíždění. Nebezpečný je také výjezd z tunelu ve formě ostré zatáčky, hrozí zde také oslnění jezdce sluncem a s tím spojená ztráta kontroly nad vozem. Aby byl závodník na této trati úspěšný, musí být velmi soustředěný, přesný a obezřetný.

  • Program
    1. Grand Prix Monaka Historique

     

    Závody a Třídy

     

    Automobile Club Monaka pořádá již od roku 1997 Grand Prix Monaka Historique, které se koná vždy dva týdny před Grand Prix Monaka F1. Tento třináctý ročník se bude konat od 13. května do 15. května 2022. Auta, která se mohou zúčastnit, jsou uvedena níže, seřazené podle závodů a tříd, pouze pro ta auta, která se zúčastnila mezinárodních závodů a které jsou v souladu s předpisy pro příslušné období.

     

    ZÁVOD A : LOUIS CHIRON – Auta Grand Prix s předním motorem vyrobené před rokem 1960

    1. třída : Předválečná auta Grand Prix
    2. třída : Předválečné Voiturettes
    3. třída : Auta vyrobená mezi 1. lednem 1946 a 31. prosincem 1953, osazena přeplňovaným motorem o maximálním obsahu 1500cc, nebo nepřeplňovaným motorem o maximálním obsahu 4500cc
    4. třída : Auta F2 vyrobená před 31. prosincem 1953 s nepřeplňovaným motorem a maximálním objemem motoru 2000cc
    5. třída : Auta F1 vyrobená mezi 1. lednem 1954 a 31. prosincem 1960 s nepřeplňovaným motorem o maximálním obsahu 2500cc, nebo přeplňovaným motorem o maximálním obsahu 750cc
    6. třída : Auta mimo třídy 3-4-5, ale mající historickou souvislost s vozy přihlášenými na Mistrovství světa F1 v letech 1950 až 1960

     

    ZÁVOD B : GRAHAM HILL – Zadní motor, 1500, auta Grand Prix F1 od roku 1961 až 1965 a auta F2

    1. třída : Auta F2 vyrobená mezi 1. lednem 1956 a 31. prosincem 1960
    2. třída : Auta vybavená 4 nebo 6 válcovým motorem
    3. třída : Auta vybavená 8 nebo 12 válcovým motorem

     

    ZÁVOD C : VITTORIO MARZOTTO – Sportovní závodní auta s předním motorem  od roku 1952 až 1957

    1. třída : Auta vybavená motorem o objemu menším než 2 litry
    2. třída : Auta s objemem motoru větším než 2 litry vybavená bubnovými brzdami
    3. třída : Auta s objemem motoru větším než 2 litry vybavená kotoučovými brzdami

     

    ZÁVOD D : JACKIE STEWART – Auta F1 Grand Prix 3 litry od roku 1966 až 1972

    1. třída : Auta vyrobená nebo závodící na Grand Prix F1 v období od 1. ledna 1966 do 31. prosince 1969
    2. třída : Auta vyrobená mezi 1. lednem 1970 a 31. prosincem 1972, vybavená motorem Ford-Cosworth DFV
    3. třída : Auta vyrobená mezi 1. lednem 1970 a 31. prosincem 1972, vybavená jinými motory

     

    ZÁVOD E : NIKI LAUDA – Auta F1 Grand Prix 3 litry od roku 1973 až 1976

    1. třída : Auta vybavená motorem Ford-Cosworth DFV
    2. třída : Auta vybavená jinými motory

     

    ZÁVOD F : GILLES VILLENEUVE – Auta F1 Grand Prix 3 litry od roku 1977 až 1980

    1. třída : Auta navržená tak, aby nevyužívala přízemní efekt
    2. třída : Auta navržená k využití přízemního efektu, vybavené motorem Ford-Cosworth DFV
    3. třída : Auta konstruovaná k využití přízemního efektu, vybavená jinými motory

     

    ZÁVOD G: AYRTON SENNA – Auta F1 Grand Prix 3 litry od roku 1981 až 1985

    1. třída : Auta vybavená sacím motorem
  • Destinace

    Monako

    Monako je na druhém místě za Vatikánem jako nejmenší nezávislý stát v Evropě. Nachází se na francouzském pobřeží Středozemního moře, jen pár kilometrů od italských hranic, je krajinou úzkého pobřeží lemovaného podhůřím Alpes-Maritimes, které vytváří přírodní amfiteátr s výhledem na azurové moře.

    Domluvíte se zde francouzsky, italsky, ale velká část místní populace používá i svůj vlastní monacký dialekt. Ačkoliv Monako není v EU, platí se zde eurem.

    Monacká kuchyně je silně ovlivněna francouzskou a středomořskou kuchyní. Hodně se používají mořské plody a ryby, olivy, zelenina a bylinky. Nejznámějším pokrmem jsou barbajuan, taštičky plněné směsí zeleniny, špenátem, sýrem, houbami a dochucené lanýži a kořením, které se jedí samotné nebo třeba k polévce.

    Tento malý stát je synonymem luxusu a bohatství. Vysoké hotely, luxusní jachty, jedinečné kasino, které ročně láká tisíce turistů, to vše je Monako. Všechno je tu načančané, čisté, přepychové a dávající na obdiv svoje bohatství. 

Celková cena