objednat

Monaco ePrix
2019

Varianty zájezdu

Monaco ePrix 2019
Termín: 00.00.0000 - 00.00.0000 , cena 0 Kč

Prodej zájezdu na ePrix Monaka bude zahájen v listopadu 2018

Máte zájem o ePrix Monaka 2019. Napište nám a jak bude zájezd zahájen budeme vás informovat.

Cena zahrnuje:
• zpáteční leteckou dopravu včetně všech tax a poplatků v turistické třídě (přímý let)
• 2 noci ubytování ve 2lůžkových pokojích v 3* hotelu v Nice
• 2 x snídaně
• info balíček
• zákonné pojištění CK dle zákona č. 159/1999 Sb.

Fakultativní služby:
• vstupenka na  Formule E dle vlastního výběru
• komplexní cestovní a storno pojištění

Informace k ubytování:
klienti jsou ubytování v ***hotelu v Nice v centru města. Hotel je vybaven 24 hod. recepcí, restaurací a barem. Pokoje jsou zařízeny v koupelnou se sprchovým koutem, klimatizací, TV, WiFi a minibarem.

Program zájezdu:
1. den

2. den

3. den


Odletové místo: Letiště Václava Havla, Praha

 

Formule E láká k návštěvě úplně jiný typ diváků než jiné motoristické akce.

Z kuriozity se díky progresivní technologii a chytrému marketingu vyvinula skvělá podívaná. O závody elektrické formule se dnes přetahují největší světová velkoměsta.

Když v září 2014 startoval první seriál závodů s monoposty s elektrickým pohonem, asi jen málokdo očekával, že si tak rychle vybuduje postavení, jaké dnes zaujímá. Automobilky o něj projevují větší zájem než o jakoukoliv jinou disciplínu motoristického sportu současnosti.

Formule E vstupovala do hry s vydatnou podporou Mezinárodní automobilové federace FIA. Nicméně představa závodů vozidel nevydávajících téměř žádný hluk a navíc s nutností, aby všichni jezdci v polovině závodu zajeli do boxů a přesedali do druhého monopostu, nebudila mezi ortodoxními fanoušky velké nadšení.

Brzy se ale ukázalo, že zdánlivé nevýhody až tak velkými handicapy nejsou. Malá hlučnost a tratě blízko center velkých měst lákají k návštěvě úplně jiný typ diváků než jiné motoristické akce, především rodiny s dětmi.

Do třetí sezony formule E vstupuje posílena o rostoucí zájem mezi automobilkami. K Renaultu, DS, Mahindře a Jaguaru se nově připojily i Audi a BMW a už nyní je pravděpodobné, že se v roce 2018 přidá ještě Mercedes. A je třeba připomenout, že účastníky jsou i čínské společnosti Faraday Future (partner týmu Dragon Racing) a NextEV Nio, které už vystavily a připravují do výroby supersporty s elektrickým pohonem. Také monacké Venturi svého času vyrábělo sportovní auta a v současné době je držitelem rychlostního rekordu vozidel s elektrickým pohonem.

Takovým angažováním značek se v současné době nemůže pochlubit žádná jiná disciplína. Německé automobilky formulí E rozšiřují svůj rozsáhlý závodní program, podobně jako francouzské Renault a DS. Významnou posilou pro formuli E je návrat Jaguaru Racing na závodní tratě s pomocí organizace Williams Advanced Engineering (WAE). Rozhodnutí o vstupu Jaguaru do formule E padlo poměrně pozdě, což negativně ovlivnilo mezisezonní přípravu a proto v současném ročníku nelze od tohoto týmu mnoho očekávat.

Formule E má od FIA licenci na pořádání tohoto šampionátu na 25 let. V současné době je účast omezena na 10 týmů, každý se dvěma jezdci. Od sezony 2018 by se Mercedes měl stát jedenáctým účastníkem, přičemž už nyní promotér registruje obrovský zájem o potenciální dvanácté místo.

Ale nejde jen o automobilky. Možná trochu v pozadí, ale z hlediska budoucího vývoje je neméně důležité zapojení významných technologických firem, které pracují na vývoji nejnovějších systémů potřebných pro elektrifikaci automobilů. Příklady takových partnerů jsou u týmu Abt Audi Sport firma Shaeffler, u Jaguaru Racing Panasonic nebo u indického Mahindra Racingu italský výrobce elektronických systémů Magneti Marelli.

Spolu s postupným uvolňováním technických předpisů se otevírá prostor pro soupeření techniků, což je něco, co se v poslední době z jiných závodních disciplín včetně formule 1 vytrácí. Formule E jezdí s monoposty, které mají stejná šasi, aerodynamické řešení, pneumatiky, zavěšení předních kol a akumulátory. V současné době už ale dostaly týmy volnou ruku v použití vlastní silové elektroniky, softwaru, trakčního elektromotoru, převodů a zavěšení zadních kol. To se ukazuje jako významný prostor pro práci techniků.

Uvolnění předpisů vedlo k tomu, že týmy spoléhají na rozdílné koncepty pohonných jednotek. NextEV a DS Virgin Racing jako jediné sázejí na dva elektromotory s přímým převodem. To má výhodu v tom, že tak lze částečně nahradit jinak zakázaný systém vektorování točivého momentu. Všechny ostatní týmy používají jediný trakční elektromotor s převodovkou - mistrovský tým e-Dams Renault a Jaguar mají dvourychlostní převodovku, Abt Schäffler Audi Sport třírychlostní, Dragon, Venturi a Mahindra čtyřrychlostní. Techeetah (dříve Aguri) a Andretti Motorsport zůstávají u pětirychlostní z jednotného systému první sezony.

Zásadní rozdíl ale zde je - ve formuli E jsou zakázány veškeré technické změny v průběhu seriálu. Je povoleno pouze měnit nastavení charakteristiky zavěšení kol individuálně pro každou trať, ovšem bez jakýchkoliv konstrukčních úprav. FIA umožňuje změny pouze v případě potřeby odstranit problémy se spolehlivostí některých komponent. Je zde nicméně jedna oblast, v níž mají týmy naprostou volnost, a tou je software.

Znamená to, že provozní náklady během sezony jsou relativně nízké, ale drahé jsou přípravné období a testování mezi sezonami. Zde jsou týmy omezeny jen limitem 15 dní na trati v období od 1. ledna do 31. července. Testy na dynamometru nejsou nikterak limitovány.

Všechny monoposty používají jednotné lithio-ionové akumulátory WAE s kapalinovým chlazením. Ty umožňují poskytnout největší uvolněný výkon 200 kW pro kvalifikaci a 170 kW pro závod (v prvním roce to bylo 150 kW). Akumulátor je součástí nosné struktury vozu a spolu s ním absolvoval i předepsané nárazové testy. To je důvodem, proč se mění celé monoposty a nikoliv jen akumulátory.

K zásadní změně dojde od pátého ročníku, kdy už nebude nutné měnit monoposty v průběhu závodu. Stane se tak díky použití nové generace akumulátorů, které bude dodávat McLaren. Budou mít kapacitu 54 kWh namísto současných 28 kWh při zachování nepříliš změněných vnějších rozměrů a hmotnosti.

Podle údajů DS Performance má jeho tým Virgin Racing během sezony k dispozici jen 15 lidí starajících se o čtyři monoposty (pro každého jezdce dva) a v zázemí pracuje pouze šest techniků. Je to tedy mnohem méně než třeba v mistrovství světa v rallye. Třeba však připomenout, že DS Performance podporuje sportovní divize koncernu PSA. Renault uvádí, že v jeho vývoji pro tým e-DAMS je činných deset osob, ale i ty jsou v těsném spojení s Renaultem Sport.

 Text: Vladimír Rybecký, Formule

Pojištění zájezdu zahrnuje
  • zákonné pojištění CK Prima Italia s.r.o. dle zákona č.159/1999 Sb. proti úpadku cestovní kanceláře.

Volitelné pojištění - cestovní pojištění včetně storna zájezdu - pojišťovna UNION 

Sazebník pojistného 2017- 2018

 

 

              Riziková skupina Turista

 

 

balík pojištění

Evropské Grand Prix - EU

Světové Grand Prix

 

 

dospělý / cena za den

dítě do 15ti let

dospělý / cena za den

dítě do 15ti let

A30

36 Kč

25 Kč

65 Kč

50 Kč

A60

50 Kč

30 Kč

90 Kč

60 Kč

A90

60 Kč

35 Kč

110 Kč

75 Kč

 

Baliky zahrnují pojištění zrušení objednaných služeb v případě onemocnění, úrazu, živelné události a trestného činu.

Balík pojištění A30 - 80% stornopoplatku, max 30 000 Kč / 1 os., celkem max. 90 000 Kč

Balík pojištění A60 - 80% stornopoplatku, max 60 000 Kč / 1 os., celkem max. 180 000 Kč

Balík pojištění A90 - 80% stornopoplatku, max 90 000 Kč / 1 os., celkem max. 270 000 Kč

Baliky zahrnují pojištění zrušení objednaných služeb v případě úmrtí pojištěného, úmrtí blízké osoby

Balík pojištění A30 - 100% stornopoplatku, max 30 000 Kč / 1 os., celkem max. 90 000 Kč

Balík pojištění A60 - 100% stornopoplatku, max 60 000 Kč / 1 os., celkem max. 180 000 Kč

Balík pojištění A90 - 100% stornopoplatku, max 90 000 Kč / 1 os., celkem max. 270 000 Kč

 

Cestovní pojištění 2017-2018, pojišťovna UNION

TYP-A30-pojisteni-do-zahranici-vicedenni-do-zahranici

Rezervace zájezdu

Rezervaci zájezdu můžete uskutečnit vyplněním on-line přihlášky, e-mailem, telefonicky nebo osobně v naší kanceláři. Obratem Vám zašleme cestovní smlouvu, ve které budou uvedeny všechny objednané služby, data splatnosti zálohy a doplatku, číslo účtu a variabilní symbol pro platbu, kterým je číslo rezervace zájezdu.

Platba zájezdu

Po podpisu cestovní smlouvy hradíte do 4 dnů zálohu ve výši 50% z ceny zájezdu. Doplatek 50% je nutné uhradit měsíc před odjezdem na zájezd.

Vstupenka

Vstupenka je fakultativní služba. Není zahrnuta v základní ceně zájezdu. Můžete si podle ceny a místa na okruhu vybrat sami své místo. Objednávka vstupenky je zahrnuta do cestovní smlouvy a její splatnost je do 4 dnů po podpisu cestovní smlouvy.

Dárkový Voucher

Na vyžádání vám vystavíme dárkový Voucher. Je tištěný na exkluzivním papíře se jménem obdarovaného se specifikací vybrané Grand Prix a objednaných služeb. Voucher je zaslaný poštou na adresu objednavatele. Cena Voucheru je 120 Kč.

Vstupenky

Název Tribuna výhled na TV krytá tribuna
Start line zone Ano Ano Ne

Vstupenky na ePrix Monaka 2019 budou prodávany pouze k zájezdu.

Příští GP se jede:

USA - Austin 21/10/18

21.10.2018 20:10

Start za:

[clock1]
Booking.com

     Zahájen prodej zájezdu

       2019 - cena 6 980 Kč

  

  

             GP Abu Dhabi F1

        cena zájezdu 23 890 Kč

  

 

          GP Španělska 2019
        cena zájezdu 12 890 Kč

  

 

 

  

Program GP USA 2018

Pátek 19. 10.

17:00 - 18:30 1. trénink
21:00 - 22:30 2. trénink


Sobota 20. 10.

20:00 - 21:00 3. trénink
23:00 - 00:00 Kvalifikace


Neděle 21. 10.

20:10 Závod


GP Japonska 2018

1. Lewis Hamilton Mercedes 25
2. Valtteri Bottas Mercedes 18
3. Max Verstappen Red Bull 15
4. Daniel Ricciardo Red Bull 12
5. Kimi Räikkönen Ferrari 10
6. Sebastian Vettel Ferrari 8
7. Sergio Perez Force India 6
8. Romain Grosjean Haas 4
9. Esteban Ocon Force India 2
10. Carlos Sainz Renault 1

Průběžné pořadí jezdců 2018

1. Lewis Hamilton - GBR 331
2. Sebastian Vettel - GER 264
3. Valtteri Bottas - FIN 207
4. Kimi Räikkönen - FIN 196
5. Max Verstappen - NED 173
6. Daniel Ricciardo - AUS 146
7. Sergio Perez - MEX 53
8. Kevin Magnussen - DEN 53
9. Nico Hulkenberg - GER 53
10. Fernando Alonso - ESP 50

Průběžné pořadí týmů 2018

1. Mercedes 538
2. Ferrari 460
3. Red Bull Racing 319
4. Renault 92
5. Haas 84
6. McLaren 58
7. Force India 43
8. Toro Rosso 30
9. Sauber 27
10. Williams 7

Sledujte nás:

FACEBOOK RSS
 
 
 

Nevíte si rady? Zavolejte, rádi poradíme!

+420 222 958 556

Copyright © 2018 Prima Italia. Sídlo: Do Dubče 430, 190 11 Praha 9. Kancelář: Pod pekárnami 10, 190 00 Praha 9 -Vysočany, Czech Republic. Tel.: +420 222 511 548, +420 604 276 000, E-mail: formule1@primaitalia.cz. Fotografie na těchto webových stranách jsou použity s výhradním svolením p. Jiřího Křenka a společnosti Active Pictures s.r.o.