Grand Prix Monaka historických vozů formule 1 se od roku 1997 pořádá každým druhým rokem, pravidelně dva týdny před konáním Grand Prix Monaka. Jednotlivé závody se konají na stejném okruhu jako Grand Prix za velkého zájmu diváků. Program na monackém okruhu je třídenní a začíná v pátek odpoledne. „Největším překvapením pro toho kdo to nezažil je, že nejde o přehlídku historických vozů F1, ale o skutečné závodění!“ Grand Prix de Monaco Historique je jízda na limitu.
Cena zahrnuje:
- leteckou dopravu Praha – Nice a zpět s leteckou společností Smartwings v turistické třídě, včetně letištních poplatků a tax. Jedná se o přímý let.
- 3 noci ubytování v *** hotelu v Nice
- 3 x snídani
- 2 x transfer letiště – hotel
- českého delegáta v Nice
- zákonné pojištění CK dle zákona č. 159/1999 Sb
Fakultativní služby:
- vstupenka dle vlastního výběru
- jednolůžkový pokoj s příplatkem 3 650 Kč / zájezd
- cestovní a storno pojištění zájezdu včetně vstupenek od 144 Kč/os.
- cestovní a storno pojištění zájezdu
Platby na místě:
- turistický poplatek města Nice 3 EUR/ noc
Věrnostní sleva
Pro klienty, kteří se zúčastnili zájezdu na GP formule 1 organizovaného CK Prima Italia v roce 2023 – 3 % slevu je možné uplatnit na vyžádání.
Program zájezdu
Čt 9. 5.
- 08:00 – odlet z Prahy do Nice
- 10:00 – přílet do Nice, transfer z letiště do hotelu, ubytování
- informační schůzka s delegátem o programu
- individuální odpolední program v Nice
Pá 10. 5.
- snídaně
- 12:00 – program Grand Prix de Monaco Historique
- alternativní individuální program: prohlídka Monte Carla, Antibes nebo Cannes
- večerní individuální program
So 11. 5.
- snídaně
- 09:00 – program Grand Prix de Monaco Historique
- večer individuální program
Ne 12. 5.
- snídaně, check-out (zavazadla zůstávají v hotelu)
- 09:00 – program Grand Prix de Monaco Historique
- 18:30 – odjezd z hotelu na letiště
- 21:50 – odlet z Nice do Prahy
- 23:50 – přílet do Prahy
Odletové místo
Praha – Letiště Václava Havla
Cestovní doklady: cestovní pas nebo občanský průkaz
Informace k ubytování
Hotel*** Alba Best Western se nachází 10 min. od nádraží v Nice a 20 min. chůze od největší pláže a promenády Azurového pobřeží Promedane des Anglais. Dvoulůžkové pokoje jsou vybaveny klimatizací, koupelnou se sprchovým koutem, telefonem, TV-SAT a wifi. Snídani si můžete dopřát na terase hotelu s výhledem na Nice a mořské pobřeží.
Vstupenky nemají číslovaná místa. U sobotní a nedělní vstupenky je možné si vybrat rozdílné tribuny. Vstup pro děti do 15 let je zdarma.
Doprava z Nice do Monaka
Do Monaka se cestuje vlakem z nádraží jenž je 10 min. vzdálené od hotelu. Jízdenka stojí 6 eur / jedna cesta. V Monaku vystoupíte přímo u vchodů na tribuny Grand Prix. Cesta trvá 18 min. Doprava do Monaka je možná též taxi – podle hustoty provozu cca 20 min., nebo autobusem podél pobřeží cca 30 min.
Program
Race A1 – Louis Chiron
Pre-war Grand Prix cars and Voiturettes
Class 1 : Pre-war Grand Prix cars (over 1500cc)
Class 2 : Pre-war Voiturettes (below 1500cc)
Race A2 – Juan Manuel Fangio
Front-engine Grand Prix cars built before 1961
Class 1 : Cars built between January 1, 1946 and December 31, 1953 fitted with a supercharged engine of maximum capacity 1500cc or with non-supercharged engine of maximum capacity 4500cc
Class 2 : Formula 2 cars built before December 31, 1953, with non-supercharged engine and a maximum engine capacity of 2000cc
Class 3 : Formula 1 cars built between January 1, 1954 and December 31, 1960 with non-supercharged engines of a maximum capacity 2500cc, or supercharged engines of maximum capacity 750cc
Class 4 : Cars outside classes 1-2-3 but having a historical connection with those entered in the F1 World Championship between 1950 and 1960
Race B – Graham Hill
Rear-engine, 1500, F1 Grand Prix cars from 1961 to 1965 and F2 from 1956 to 1960
Class 1 : F2 built between January 1, 1956 and December 31, 1960
Class 2 : Cars equipped with a 4 or 6 cylinders engine
Class 3 : Cars equipped with a 8 or 12 cylinders engine
Race C – Vittorio Marzotto
Front-engine Sport Racing cars from 1952 to 1957
Class 1 : Cars equipped with capacity engine of less than to 2L
Class 2 : Cars with an engine capacity of more than 2L fitted with drum brake
Class 3 : Cars with an engine capacity of more than 2L fitted with disk brakes
Race D – Jackie Stewart
F1 Grand Prix cars 3L from 1966 to 1972
Class 1 : Cars built or raced in F1 Grand Prix in between January 1, 1966 and December 31, 1969
Class 2 : Cars built between January 1, 1970 and December 31, 1972, equipped with a Ford-Cosworth DFV engine
Class 3 : Cars built between January 1, 1970 and December 31, 1972, equipped with other engines
Race E – Niki Lauda
F1 Grand Prix cars 3L from 1973 to 1976
Class 1 : Cars equipped with a Ford-Cosworth DFV engine
Class 2 : Cars equipped with other engines
Race F – Gilles Villeneuve
F1 Grand Prix cars 3L from 1977 to 1980
Class 1 : Cars designed not to exploit the ground effect
Class 2 : Cars designed to exploit the ground effect, equipped with a Ford-Cosworth DFV engine
Class 3 : Cars designed to exploit the ground effect, equipped with other engines
Race G – Ayrton Senna
F1 Grand Prix cars 3L from 1981 to 1985
Class 1 : Cars equipped with aspirated engine