Přihlásit se

Chcete se zeptat? Zavolejte nám na +420 222511548

Organizátor zájezdů a prodejce vstupenek formule 1 powered by Prima Italia since 2007

Menu 0
10.05. - 12.05.2024

Grand Prix de Monaco Historique 2024

Monaco

  • Varianta: Letecky (Praha)
  • Odlet: 09.05.2024 12:00 Návrat: 12.05.2024 23:50

Vážení klienti zájezd není v prodeji.

O datu jeho zahájení vás budeme informovat.

Chci zaslat informaci o zahájení prodeje:

Budeme Vás kontaktovat, děkujeme za váš zájem.

  • Informace o zájezdu

    Grand Prix Monaka historických vozů formule 1 se od roku 1997 pořádá každým druhým rokem, pravidelně dva týdny před konáním Grand Prix Monaka. Jednotlivé závody se konají na stejném okruhu jako Grand Prix za velkého zájmu diváků. Program na monackém okruhu je třídenní a začíná v pátek odpoledne. „Největším  překvapením pro toho kdo to nezažil je, že nejde o přehlídku historických vozů F1, ale o skutečné závodění!“ Grand Prix de Monaco Historique je jízda na limitu.

    Cena zahrnuje:

    • leteckou dopravu Praha – Nice a zpět s leteckou společností Smartwings v turistické třídě, včetně letištních poplatků a tax. Jedná se o přímý let.
    •  3 noci ubytování  v *** hotelu v Nice
    •  3 x snídani
    •  2 x transfer letiště – hotel
    •  českého delegáta v Nice
    •  zákonné pojištění CK dle zákona č. 159/1999 Sb

    Fakultativní služby:

    •  vstupenka dle vlastního výběru
    •  jednolůžkový pokoj s příplatkem 3 650 Kč / zájezd
    •  cestovní a storno pojištění zájezdu včetně vstupenek od 144 Kč/os.
    •  cestovní a storno pojištění zájezdu

    Platby na místě:

    • turistický poplatek města Nice 3 EUR/ noc

    Věrnostní sleva

    Pro klienty, kteří se zúčastnili zájezdu na GP formule 1 organizovaného CK Prima Italia v roce 2023 – 3 % slevu je možné uplatnit na vyžádání.

    Program zájezdu

    Čt 9. 5.

    • 08:00 – odlet z Prahy do Nice
    • 10:00 – přílet do Nice, transfer z letiště do hotelu, ubytování
    • informační schůzka s delegátem o programu
    • individuální odpolední program v Nice

    Pá 10. 5.

    • snídaně
    • 12:00 – program Grand Prix de Monaco Historique
    • alternativní individuální program: prohlídka Monte Carla, Antibes nebo Cannes
    • večerní individuální program

    So 11. 5.

    • snídaně
    • 09:00 – program Grand Prix de Monaco Historique
    • večer individuální program

    Ne 12. 5.

    • snídaně, check-out (zavazadla zůstávají v hotelu)
    • 09:00 – program Grand Prix de Monaco Historique
    • 18:30 – odjezd z hotelu na letiště
    • 21:50 – odlet z Nice do Prahy
    • 23:50 – přílet do Prahy

    Odletové místo
    Praha – Letiště Václava Havla

    Cestovní doklady: cestovní pas nebo občanský průkaz

    Informace k ubytování
    Hotel*** Alba Best Western se nachází 10 min. od nádraží v Nice a 20 min. chůze od největší pláže a promenády Azurového pobřeží Promedane des Anglais. Dvoulůžkové pokoje jsou vybaveny klimatizací, koupelnou se sprchovým koutem, telefonem, TV-SAT a wifi. Snídani si můžete dopřát na terase hotelu s výhledem na Nice a mořské pobřeží.


    Vstupenky nemají číslovaná místa. U sobotní a nedělní vstupenky je možné si vybrat rozdílné tribuny. Vstup pro děti do 15 let je zdarma.

     

    Doprava z Nice do Monaka

    Do Monaka se cestuje vlakem z nádraží jenž je 10 min. vzdálené od hotelu. Jízdenka stojí 6 eur / jedna cesta. V Monaku vystoupíte přímo u vchodů na tribuny Grand Prix. Cesta trvá 18 min. Doprava do Monaka je možná též taxi – podle hustoty provozu cca 20 min., nebo autobusem podél pobřeží cca 30 min.

    Program

    Race A1 – Louis Chiron

    Pre-war Grand Prix cars and Voiturettes

    Class 1 : Pre-war Grand Prix cars (over 1500cc)

    Class 2 : Pre-war Voiturettes (below 1500cc)

     

     

    Race A2 – Juan Manuel Fangio

    Front-engine Grand Prix cars built before 1961

    Class 1 : Cars built between January 1, 1946 and December 31, 1953 fitted with a supercharged  engine of maximum capacity 1500cc or with non-supercharged engine of maximum capacity 4500cc

    Class 2 : Formula 2 cars built before December 31, 1953, with non-supercharged engine and a maximum engine capacity of 2000cc

    Class 3 : Formula 1 cars built between January 1, 1954 and December 31, 1960 with non-supercharged engines of a maximum capacity 2500cc, or supercharged engines of maximum capacity 750cc

    Class 4 : Cars outside classes 1-2-3 but having a historical connection with those entered in the F1 World Championship between 1950 and 1960

     

    Race B – Graham Hill

    Rear-engine, 1500, F1 Grand Prix cars from 1961 to 1965 and F2 from 1956 to 1960

    Class 1 : F2 built between January 1, 1956 and December 31, 1960

    Class 2 : Cars equipped with a 4 or 6 cylinders engine

    Class 3 : Cars equipped with a 8 or 12 cylinders engine

     

    Race C – Vittorio Marzotto

    Front-engine Sport Racing cars from 1952 to 1957

    Class 1 : Cars equipped with capacity engine of less than to 2L

    Class 2 : Cars with an engine capacity of more than 2L fitted with drum brake

    Class 3 : Cars with an engine capacity of more than 2L fitted with disk brakes

     

    Race D – Jackie Stewart

    F1 Grand Prix cars 3L from 1966 to 1972

    Class 1 : Cars built or raced in F1 Grand Prix in between January 1, 1966 and December 31, 1969

    Class 2 : Cars built between January 1, 1970 and December 31, 1972, equipped with a Ford-Cosworth DFV engine

    Class 3 : Cars built between January 1, 1970 and December 31, 1972, equipped with other engines

     

    Race E – Niki Lauda

    F1 Grand Prix cars 3L from 1973 to 1976

    Class 1 : Cars equipped with a Ford-Cosworth DFV engine

    Class 2 : Cars equipped with other engines

     

    Race F – Gilles Villeneuve

    F1 Grand Prix cars 3L from 1977 to 1980

    Class 1 : Cars designed not to exploit the ground effect

    Class 2 : Cars designed to exploit the ground effect, equipped with a Ford-Cosworth DFV engine

    Class 3 : Cars designed to exploit the ground effect, equipped with other engines

     

    Race G – Ayrton Senna

    F1 Grand Prix cars 3L from 1981 to 1985

    Class 1 : Cars equipped with aspirated engine

     

  • Program
    1. Grand Prix Monaka Historique

     

    Závody a Třídy

     

    Automobile Club Monaka pořádá již od roku 1997 Grand Prix Monaka Historique, které se koná vždy dva týdny před Grand Prix Monaka F1. Tento třináctý ročník se bude konat od 13. května do 15. května 2022. Auta, která se mohou zúčastnit, jsou uvedena níže, seřazené podle závodů a tříd, pouze pro ta auta, která se zúčastnila mezinárodních závodů a které jsou v souladu s předpisy pro příslušné období.

     

    ZÁVOD A : LOUIS CHIRON – Auta Grand Prix s předním motorem vyrobené před rokem 1960

    1. třída : Předválečná auta Grand Prix
    2. třída : Předválečné Voiturettes
    3. třída : Auta vyrobená mezi 1. lednem 1946 a 31. prosincem 1953, osazena přeplňovaným motorem o maximálním obsahu 1500cc, nebo nepřeplňovaným motorem o maximálním obsahu 4500cc
    4. třída : Auta F2 vyrobená před 31. prosincem 1953 s nepřeplňovaným motorem a maximálním objemem motoru 2000cc
    5. třída : Auta F1 vyrobená mezi 1. lednem 1954 a 31. prosincem 1960 s nepřeplňovaným motorem o maximálním obsahu 2500cc, nebo přeplňovaným motorem o maximálním obsahu 750cc
    6. třída : Auta mimo třídy 3-4-5, ale mající historickou souvislost s vozy přihlášenými na Mistrovství světa F1 v letech 1950 až 1960

     

    ZÁVOD B : GRAHAM HILL – Zadní motor, 1500, auta Grand Prix F1 od roku 1961 až 1965 a auta F2

    1. třída : Auta F2 vyrobená mezi 1. lednem 1956 a 31. prosincem 1960
    2. třída : Auta vybavená 4 nebo 6 válcovým motorem
    3. třída : Auta vybavená 8 nebo 12 válcovým motorem

     

    ZÁVOD C : VITTORIO MARZOTTO – Sportovní závodní auta s předním motorem  od roku 1952 až 1957

    1. třída : Auta vybavená motorem o objemu menším než 2 litry
    2. třída : Auta s objemem motoru větším než 2 litry vybavená bubnovými brzdami
    3. třída : Auta s objemem motoru větším než 2 litry vybavená kotoučovými brzdami

     

    ZÁVOD D : JACKIE STEWART – Auta F1 Grand Prix 3 litry od roku 1966 až 1972

    1. třída : Auta vyrobená nebo závodící na Grand Prix F1 v období od 1. ledna 1966 do 31. prosince 1969
    2. třída : Auta vyrobená mezi 1. lednem 1970 a 31. prosincem 1972, vybavená motorem Ford-Cosworth DFV
    3. třída : Auta vyrobená mezi 1. lednem 1970 a 31. prosincem 1972, vybavená jinými motory

     

    ZÁVOD E : NIKI LAUDA – Auta F1 Grand Prix 3 litry od roku 1973 až 1976

    1. třída : Auta vybavená motorem Ford-Cosworth DFV
    2. třída : Auta vybavená jinými motory

     

    ZÁVOD F : GILLES VILLENEUVE – Auta F1 Grand Prix 3 litry od roku 1977 až 1980

    1. třída : Auta navržená tak, aby nevyužívala přízemní efekt
    2. třída : Auta navržená k využití přízemního efektu, vybavené motorem Ford-Cosworth DFV
    3. třída : Auta konstruovaná k využití přízemního efektu, vybavená jinými motory

     

    ZÁVOD G: AYRTON SENNA – Auta F1 Grand Prix 3 litry od roku 1981 až 1985

    1. třída : Auta vybavená sacím motorem
  • Destinace

    Monako

    Monako je na druhém místě za Vatikánem jako nejmenší nezávislý stát v Evropě. Nachází se na francouzském pobřeží Středozemního moře, jen pár kilometrů od italských hranic, je krajinou úzkého pobřeží lemovaného podhůřím Alpes-Maritimes, které vytváří přírodní amfiteátr s výhledem na azurové moře.

    Domluvíte se zde francouzsky, italsky, ale velká část místní populace používá i svůj vlastní monacký dialekt. Ačkoliv Monako není v EU, platí se zde eurem.

    Monacká kuchyně je silně ovlivněna francouzskou a středomořskou kuchyní. Hodně se používají mořské plody a ryby, olivy, zelenina a bylinky. Nejznámějším pokrmem jsou barbajuan, taštičky plněné směsí zeleniny, špenátem, sýrem, houbami a dochucené lanýži a kořením, které se jedí samotné nebo třeba k polévce.

    Tento malý stát je synonymem luxusu a bohatství. Vysoké hotely, luxusní jachty, jedinečné kasino, které ročně láká tisíce turistů, to vše je Monako. Všechno je tu načančané, čisté, přepychové a dávající na obdiv svoje bohatství. 

  • Průvodce

    Rychlé otázky a odpovědi před nákupem zájezdu nebo vstupenky.

     

    Kdy objednat zájezd nebo koupit vstupenku?  Nejlépe při zahájení prodeje což je zpravidla12 měsíců před konáním Grand Prix. Včasným nákupem ušetříte i tisíce korun.

    Proč cena zájezdu nezahrnuje vstupenku? Je to z důvodu velkého cenového rozdílu různých typů vstupenek.  Můžete si tak podle ceny vybrat sami své místo na okruhu Grand Prix. Výjimkou jsou zájezdy Prima Complet, které již cenu vstupenky zahrnují.

    Je možné objednat zájezd bez vstupenky? Ano.

    Je možné objednat zájezd s vlastní dopravou? Ano. Zajistíme vám ubytování, vstupenku, v některých případech nabídneme sobotní transfer na okruh a asistenci českého delegáta v místě pobytu.

    Poskytujete věrnostní a dětské slevy na zájezd?  Ano.

    Je poskytována sleva na dětské vstupenky? Ano, zpravidla to bývá 50% ceny dospělé vstupenky, ale například děti do 14 ti let mají vstup na Grand Prix Rakouska zdarma.

    Můžeme získat dárkový voucher? Ano, tištěný stojí 120 Kč, elektronický jenž obdržíte e-mailem je zdarma. Voucher je vystaven na jméno obdarovaného.

    Je možné využít fondu (FKSP, nebo jiného) zaměstnavatele? Ano, vašemu  zaměstnavateli vystavíme fakturu a on vám zaplatí zájezd nebo vstupenku na Grand Prix.

    Jaký je rozdíl mezi víkendovou a nedělní vstupenkou? Vstupenky jsou vždy celodenní, nedělní vstupenka je tak na celý nedělní program. Víkendová pak na pátek, sobotu i neděli.

    Budu mít místa na tribuně vedle sebe? Ano. Vstupenky jsou číslované, máte přidělené (vaše) konkrétní místo na tribuně.

    Mohu si vybrat místo na tribuně? Konkrétní místo nikoliv. Můžeme Vám po specifikaci místa např. nahoře, dole, vlevo nebo vpravo toto místo zajistit. Není však garantováno. Přidělení konkrétního místa je plně na rozhodnutí pořadatele Grand Prix.

    Kdy obdržím vstupenky? Okruhy Grand Prix vstupenky distribuují zpravidla 14 dní před závodem, kdy je obdržíte poštou jako cenné psaní. Klienti leteckého a autobusového zájezdu vstupenky obdrží při odletu nebo odjezdu.

    Co jsou vstupenky General Admission? Jedná se o vstupenky na travnaté plochy (místa na stání) okolo okruhu. Zpravidla jsou to nejlevnější vstupenky.

    Mohu navštívit pit lane (boxovou uličku)? Většinou ano, na základě víkendové vstupenky je to možné ve čtvrtek v podvečer před závodním víkendem a to zdarma. Některé okruhy mají pro tuto návštěvu svá omezení a specifika.

    Mohu v pátek navštívit i jiné tribuny než tribunu, kde mám své místo? Ano, některé okruhy toto umožnují.

    Mohu se po konci závodu dostat na závodní trať? Ano, toto je možné např. na okruzích  Monza, Red Bull Ring, Hungaroring, Silverstone, Spa-Francorchasmps nebo na okruhu Catalunya v Barceloně.

    Mohu si do areálu okruhu vzít své pití nebo svačinu? Nápoje nikoliv,  svačinu v malém množství ano.

    Co mohu zažít o závodním víkendu? Víkendový program Grand Prix zahrnuje měřené tréninky, kvalifikaci a závod formule 1. Součástí programu jsou i závody formule 2, formule 3 a seriál Porsche Super cup. Navštívit můžete FAN ZONU formule 1, kde se konají podpisové akce, aktivity pro fanoušky (výměna kol na voze F1, virtuálni realita, trenažery F1a další). Součástí závodů jsou i koncerty světových hvězd. Nabídka a program je různá podle místa konaní Grand Prix.

     

    Další podrobné odpovědi naleznete v našem průvodci Grand Prix.

    Nevíte si rady? Zavolejte, rádi poradíme.
    tel. 222 511 548

  • Informace o okruhu

    Charakteristika okruhu:

    • Počet kol: 78
    • Délka závodu: 260,286 km
    • Divácká kapacita: 120 000
    • První GP: 1950
    • Délka okruhu:  3337 km
    • Traťový rekord: 1:14.260 (2018) –  Max Verstappen

    Popis okruhu:

    Tento okruh vedoucí ulicemi Monte Carla je jeden z nejstarších na seznamu zastávek F1. I proto prošel během uplynulé dekády několika renovaci tak, aby byl v souladu s bezpečnostními předpisy. Je to nejkratší a nejpomalejší závod F1, ale svou noblesou a s tím spojenou prestiží si získal jisté místo v kalendáři formule 1.  Trať je pro jezdce složitá hlavně kvůli její malé šířce, která zapříčiňuje jen málo míst vhodných k předjíždění. Nebezpečný je také výjezd z tunelu ve formě ostré zatáčky, hrozí zde také oslnění jezdce sluncem a s tím spojená ztráta kontroly nad vozem. Aby byl závodník na této trati úspěšný, musí být velmi soustředěný, přesný a obezřetný.

  • Informace o pojištění

    Sazebník cestovního pojištění pro účastníky zájezdu – 2023

    Ke stažení - cestovní pojištění a připojištění online

    Typ pojištění Grand Prix – Evropa (EU)  Grand Prix – Evropa (GB, Ázerbájdžán)  Grand Prix – Svět 
    dospělý dítě do 15ti let dospělý dítě do 15ti let dospělý dítě do 15ti let
    A30 50 Kč 35 Kč 65 Kč 45 Kč 90 Kč 70 Kč
    A60 70 Kč 45 Kč 100 Kč 65 Kč 125 Kč 85 Kč
    A90 90 Kč 55 Kč 120 Kč 80 Kč 170 Kč 115 Kč
    A30 Pandemic 70 Kč 50 Kč 100 Kč 70 Kč 150 Kč 100 Kč
    Uvedené ceny jsou za jeden den pojištění

    Pojištění PANDEMIC_klient PI_2023

     

    Baliky zahrnují pojištění zrušení objednaných služeb v případě onemocnění, úrazu, živelné události a trestného činu.

    Balík pojištění A30 – 80% stornopoplatku, max 30 000 Kč / 1 os., celkem max. 90 000 Kč

    Balík pojištění A60 – 80% stornopoplatku, max 60 000 Kč / 1 os., celkem max. 180 000 Kč

    Balík pojištění A90 – 80% stornopoplatku, max 90 000 Kč / 1 os., celkem max. 270 000 Kč

     

    Baliky zahrnují pojištění zrušení objednaných služeb v případě úmrtí pojištěného, úmrtí blízké osoby

    Balík pojištění A30 – 100% stornopoplatku, max 30 000 Kč / 1 os., celkem max. 90 000 Kč

    Balík pojištění A60 – 100% stornopoplatku, max 60 000 Kč / 1 os., celkem max. 180 000 Kč

    Balík pojištění A90 – 100% stornopoplatku, max 90 000 Kč / 1 os., celkem max. 270 000 Kč

    Balík pojištění A30 PANDEMIC se vztahuje na všechny země světa v souladu se zvolenou územní platností pojištění, a to bez ohledu na epidemiologickou situaci v cílové nebo tranzitní zemi.

     

    Podrobnější informace o podmínkách cestovního pojištění naleznete zde: Podmínky cestovního pojištění

     

  • Varianta: Letecky (Praha)
  • Odlet: 09.05.2024 12:00 Návrat: 12.05.2024 23:50